Diumenge, 27 de juliol de 2008

Graella de programació setmanal

Dissabte, 10 de Maig de 2008

07:30 D’Kids
  Un programa que inclou vàries sèries d’animació i amb algunes sèries que Televisió de Mallorca ha adquirit directament, como Els Caracolímpis, Lupo Alberto o Skyppy.
09:35 Ba-Ba
  Ba-Ba és un recorregut pel món dels sentits, els colors, les formes i la quotidianitat dels nens fins a 4 anys.
Una girafa que es diu Ba-Ba i els seus amics acompanyen els més petits en la seva descoberta del món dels sentits, experimentant, aprenent i jugant alhora.
D’una banda, s’explica la vida de tota mena d’animals i de l’altra, s’introdueixen matèries que en aquestes edats els nens comencen a descobrir i reconèixer com ara els colors, les parts del cos o els sorolls.
L’estètica innovadora i la música original encomanen un esperit alegre, despert i dinàmic.
09:55 Què, Non?
  Què, Non? és el programa de continguts destinat al públic infantil d’entre 4 i 9 anys, que explora amb l’espectador el descobriment de la vida i el perquè de les coses.
En el segment d'edat al qual s'adreça, els nens i nenes estan desenvolupant una nova estructura mental, és l’inici del saber, de la raó, és l’edat social, l’edat activa.
Per tant, en els continguts hi tenen un paper rellevant la investigació i l’aprenentatge tractats d'una manera lúdica i senzilla, en vessants tan amplis com la natura, la tecnologia, la societat, la geografia, el llenguatge, els hàbits…
10:50 ESO
  ESO és el programa contenidor diari, adreçat al segment de públic adolescent, entre 13 i 16 anys.
Està constituït per diverses càpsules que inclouen fragments del diari personal de diversos adolescents.
El complementen sèries que es presentaran en versió original amb subtítols en català, les últimes realitzacions de vídeo de joves artistes i la recuperació de peces del cinema mut.
11:30 Fent camí
11:50 Ítaca
  Ítaca és un programa de cultura i oci destinat a analitzar i donar a conèixer les darreres tendències dins el món dels joves. Per tant, Internet, els videojocs, la música i el cinema seran tractats cada setmana juntament amb altres formes d’expressió més clàssiques, como el teatre o la pintura. Presentat per Bel Bestard.
12:50 Mpeg
  Mpeg és un programa juvenil dedicat a un públic de entre els 14 i 20 anys.

Música, moda, teatre, cinema, esports són alguns dels temes que cada setmana es tractaran al programa.
13:20 Què t’hi jugues?
  Aquesta setmana participen les escoles de Punta de n’Amer, de Sa Coma, i es Putxet, de Selva.
13:55 Mallorca Notícies Cap de Setmana Migdia
  Presenta Sabrina Vidal.
14:15 Méteo
  Televisió de Mallorca vol oferir un tractament diferenciat sobre la informació meteorològica.
14:20 Passa’m la sal
  El programa “Passa’m la sal”, tot i que s’adreça a un públic divers, està realitzat amb un estil jove i desenfadat. “Passa’m la sal” està presentat pels cuiners Aina Burgos i Víctor García i s’emetrà de dilluns a divendres a partir de les 14.30 i 19.30 hores.

Index de receptes
15:10 Mallorca Notícies Cap de Setmana Migdia
15:35 Jet Lag
  Jet Lag retrata el món de cinc dones que ja han complert els trenta anys, des de la quotidianitat del seu dia a dia en una gran ciutat. Un retrat irònic i tendre de les dones i del seu món sentimental i íntim.
La Sílvia, la Carla i l'Esther comparteixen un pis a la Rambla. Totes tres treballen com a hostesses de vol per a una companyia aèria i es passen el dia amunt i avall volant per tot el planeta. L'Esther és l'única que té una relació més o menys estable. L'Andreu és la seva parella i sovint s'està al pis.
La Diana és la veïna. Viu a l'apartament del davant, porta per porta. La Diana no té feina, ni la vol. Està a l'atur. És vídua des de fa poc a causa d'un desgraciat accident domèstic del qual no s'ha de sentir responsable.
La Mariona és la germana petita de l'Esther. Després d'uns quants anys vivint a Madrid, i quan estava a punt de casar-se, ha tornat a Barcelona. La Mariona s'ha instal·lat provisionalment al sofà de la seva germana. De moment treballa al bar del Mario, on sovint es reuneixen totes.
17:10 Mpeg
  Mpeg és un programa juvenil dedicat a un públic de entre els 14 i 20 anys.

Música, moda, teatre, cinema, esports són alguns dels temes que cada setmana es tractaran al programa.
17:40 Illa Musical
  Un programa musical amb format clàssic que vol convertir-se en un recull del que passa en el panorama musical de Mallorca. Conduït pel músic Carles Grimalt, comptarà amb la presència de grups de l’illa, vídeos i fins i tot amb alguna improvisació dels convidats.
18:10 Ítaca
  Ítaca és un programa de cultura i oci destinat a analitzar i donar a conèixer les darreres tendències dins el món dels joves. Per tant, Internet, els videojocs, la música i el cinema seran tractats cada setmana juntament amb altres formes d’expressió més clàssiques, como el teatre o la pintura. Presentat per Bel Bestard.
19:10 Programació infantil
19:55 L’Aguait
  El programa vol ser com un aguait, una finestra oberta al medi ambient i la natura de Mallorca. El programa, de mitja hora de durada i presentat per Glòria Franquet, consta de tres reportatges, a més de notícies, consells i una secció oberta a les fotografies que enviaran els telespectadors sobre la natura de l’Illa i també de denúncia de problemes ambientals. L’aguait està presentat per Glòria Franquet.
20:25 Mallorca Notícies Cap de Setmana Vespre
  Presenta Sabrina Vidal.
21:00 Cap de fibló
  Cap de fibló és un cara a cara de 30 minuts. Es tracta d’un debat sense pauses i concessions sobre l’actualitat informativa de la nostra illa realitzat per Televisió de Mallorca.
21:30 Cinema sense interrupcions: L’autèntic Howard Spitz.
  L’autèntic Howard Spitz (Canada, 1998)
Títol original: The real Howard Spitz.
Durada: 100 minuts.
Director: Vadim Jean
Intèrprets: Kelsey Grammer, Amanda Donohoe, Joseph Rutten i Patrich McKenna.
Sinopsis: Una comèdia canadenca que narra les peripècies d'un escriptor de llibres infantils que odia profundament els nins. Howard Spitz, un autor mediocre de novel·les policíaques, decideix canviar de gènere i escriure llibres infantils. Aquest canvi aportarà un notable èxit a l'escriptor que, amb tot, pateix un greu problema: odia profundament els nins. Aconsellat per l'editorial on treballa, en Howard Spitz accepta ajudar una nena de set anys a trobar el seu pare, que va desaparèixer fa temps sense deixar senyals.
23:10 Mallorca Notícies Cap de Setmana Vespre
23:45 Illa Musical
  Un programa musical amb format clàssic que vol convertir-se en un recull del que passa en el panorama musical de Mallorca. Conduït pel músic Carles Grimalt, comptarà amb la presència de grups de l’illa, vídeos i fins i tot amb alguna improvisació dels convidats.
00:15 Enxarxats
  El programa Enxarxats és una coproducció de TV de Mallorca ( a través de la Xarxa de Televisions Locals i corresponsals) i la productora Graphic.

En una hora es barreja una entrevista en profunditat amb un batle feta al poble d’on és màxima autoritat i quatre reportatges que mostren quatre caires distints d’un mateix tema
01:15 El book insígnia
  Un programa per als aficionats a la lectura. Es tracte d’un espai literari presentat per Gaspar Hernández i Jordi Llavina. “El book insígnia” incorpora alguns espais com l’entrevista, el reportatge, la secció de poesia ...
01:45 Mpeg
  Mpeg és un programa juvenil dedicat a un públic de entre els 14 i 20 anys.

Música, moda, teatre, cinema, esports són alguns dels temes que cada setmana es tractaran al programa.
02:15 Ja ho has vist?
  Programa dedicat a recollir amb humor els millors moments, principalment, de les cadenes de televisió que emeten en català.
L’espai també inclourà paròdies i muntatges propis per tractar amb humor tot allò que passa a cadenes com Televisió de Mallorca, IB3, TV3, Canal 4....
Tot i això, també hi tendrán cabuda els millors moments d’altres televisions, tant d’àmbit nacional com internacional, i alguns dels vídeos més divertits que trobam a Internet.
02:45 La butaca
  Programa d’entrevistes realitzat en exteriors i amb un to fresc i juvenil.
   
radio online
tv online

Consell de Mallorca
Govern de les Illes Balears
Infomallorca
Agenda 21 Escolar